Hodnocení naší resturace

Karlos - 9. 2. 2017 7:43

Možná by sem chodilo více lidi na obědy,  kdyby provozní,  nebo šéfkuchař, dával na web denní menu o něco dříve. 

Osobě sem nejdu, protoze jsem se nedočetl co budou vařit k obědu,  takže jsem zvolil jistotu u konkurence, kde už jim to vysílání od předešlého dne. j

 

Ivan - 12. 1. 2017 9:06

I když zde nebydlím, ani nepracuji rád zajdu na oběd. Dobrá kuchyně , příjemná obsluha a hlavně ceny odpovídají nabízenému jídlu. V širokém okolí neznám lepší restauraci s pestrým a dobrým menu. Vydržte, jen tak dál.

Dáša - 10. 1. 2017 11:45

Dobrý den, 

dnes jsem si chtěla objednat jídlo s sebou a velmi mě překvapil negativní přístup obsuhy vaší restaurace. 

Objednávám si takto jídlo dlouhodobě a vždycky jste byli vstřícní a bylo ožno se domluvit. Před vánoci jsem to přikládala vánočnímu shonu, ale dnes?? Nechápu. Dojdu si  pro to, necháme vždy spropitné, usmívám se....

Kde je problém? Nemáte zájem o zákazníky, kteří nepožadují nic víc než jídlo, pohrdáte jimi? Šla jsem si nakoupit do Alberta a opravdu vaše restaurace nepraská ve švech...

No zklamání z vašeho počínání je veliké! 

Tomas - 10. 8. 2016 15:59

Tak moment paní jestli se vám tak se říkat Vlasakova . Docela si pletete Tomáše s Karlem co kdo psal ale to nevadí. .... když si pletete odviraci dobu se zavírací .... Žádný vztah k obsluze nemam rád tam chodím na pivo . Ale na rozdíl od vás se asi tvarim lip a normálně a hned neprasim a neudavam. pěkný den  všem krom ........ Tomas

Barbora - 3. 8. 2016 8:16

Pane Tomáši, v kanceláři nesedím a rukama i hlavou jsem se nadělala a nadělám ještě dost, myslím, že není důvod k podobným poznámkám (já Vás neznám, ani Vy mě).

Je mezi námi spousta normálních lidí, kteří se po zavíračce v podniku zdrží a určitě se nejedná o \"pijany\" pane Karle. Vám se to opravdu NIKDY nestalo? Ani Vašim známým/přátelům? Předpokládám, že máte s majiteli, nebo obsluhou silnější vazbu, v tom případě Vaši reakci a urážky chápu.

Možná, že kdyby byla zavírací doba zákonem daná i v ČR, ušetřili bychom si spousta podobných nepříjemných událostí. Jinak Karle, souhlasím s poznámkou o pohostinství, ano, vypadá u nás poslední roky velmi \"nepohostinně\", ale určitě ne kvůli paní Vlasákové, ale kvůli obsluze, která dnes již nedělá tuto práci s nadšením, žádný úsměv, žádné přivítání. Asi byste se divil, jak od servírky/číšníka/kuchaře/uklízečky potěší obyčejný úsměv a (alespoň náznak) nadšení, že někdo přišel posedět.

Vám i Garden City Restaurant přeji hodně štěstí a úspěchů.

 

 

 

Karel - 10. 7. 2016 16:33

Tak paní Vlasákovou bych vystrčil z hospody hlavou ze schodů. Taková arogance je váně síla. Tady není třeba slabší odpovědi, než paní vy jste totální...

Bo ona obsluha nemá nic jiného na práci než 40 minut po zavíračce hlídat dva pijany. Víte vy vůbec o tom že jsou země kde je zavíračka ze zákona a vlak přes to nejede? Bohaté zkušenosti s gastroprovozem? No podle toho to pohostinsví u nás taky vypadá.

Tomas - 23. 6. 2016 17:41

Vážená paní Vlasakova , vy asi sedíte v kanceláři a nikdy jste nepracovala rukama a ani asi hlavou. Zkuste se zamyslet . Každý normální člověk nesedí v restauraci 30-40 min. po zavírací době. Vážení  majitelé dejte slecnam tu hůl ..... díky. Rádi k Vám chodíme na pivo a dorazíme opět. Držte se a holky nedejte se. Tomáš.

Petr - 22. 6. 2016 17:45

Příjemná restaurace. Rychlá a ochotná obsluha. Jidlo velmi dobré a ceny slušné. V okolí nemá konkurenci. Mohu všem jen doporučit.

Katerina - 22. 6. 2016 17:32

Dnes jsem byla ve Výši restaurací na obědě. Super . Super obsluha i jídlo. Obsluha rychlá ,ochotna. Zajdem uecite znovu. Moc děkuji. 

Barbora Vlasáková - 14. 6. 2016 10:49

Bydlím na Zahradním městě bezmála 30 let. Za tu dobu je Restaurant Garden City bezesporu jeden z nejhezčích a nejlepších podniků, které zde kdy byli.Jak jsme se zaradovali, když místo hrůzostrašné hospody „čtyřky“  jste zde otevřeli krásně zrenovovanou restauraci se skvělo kuchyní.V poslední době jsem ale registrovala rapidní pokles návštěvnosti a nepříjemného přístupu servírek.Po včerejší návštěvě mám dojem, že lidí je čím dál méně právě kvůli stále se zhoršující kvalitě obsluhy. Byli jsme zde s přítelem, po dlouhé době. (Nutno podotknout, že jsme spolu vedli tři roky Pivovar s kapacitou 400 míst a s gastro-provozem máme bohaté zkušenosti).Poslední přání ve 22:30 je v pořádku, když je zavírací doba ve 23h. Dali jsme si tedy ještě 1L bílého vína. V cca 22:55 k nám přišla (myslím, že je nová) slečna s tím, že budou zavírat (??? toto se mi stalo pouze 2x, ale vždy mne to „zvedne“ ze židle), nekomentovali jsme to a bavili se dál. Podruhé přišla ve 23:25 a byla již značně nepříjemná. Upozornila jsem, že nemáme dopito, vzhledem k objednanému 1L vína jako poslední přání, a že bohužel ho tam nenechám a „lít“ na ex do sebe také nemohu, načež k tomuto druhá servírka (pracuje zde již delší dobu, už to mne udivuje s jejími ne/schopnostmi) prohodila přes rameno „Tak jste si měla dát ´dvojku´“ (!) – říkám slečnám „Takže vy nás vyhazujete?“ servírka: “Máme zavřeno“, zeptala jsem se znovu „Vy nás opravdu vyhazujete?“ servírka: “No už bysme jako rádi domu no!“. Toto jsem už nekomentovala.

 

Já to samozřejmě chápu, ale myslím že 30-40min po zavíračce není zas tak dlouhá doba, aby nás museli hnát pomalu holí. Pokud máte pocit (soudě dle nepřítomnosti manažera), že tyto dvě slečny to zvládají, tak nikoliv. Zrovna tyhle dvě by potřebovaly „dozor“ jako sůl.

Byla jsem tam za poslední měsíce 3-4x a pokaždé si říkala „To je průšvih, tady nejsou žádní hosté, kde jsou? Vždyť je to nejpříjemnější podnik široko daleko“, tak tady mám odpověď (viz.výše). Mimochodem, byla jsem jedna z prvních, kdo psal na tuto restauraci chvály, byla jsem opravdu upřímně nadšená a „tahala“ jsem sem kde koho, slavila tady narozeniny, pořádala sezení s přáteli a rodinné sešlosti, teď jsem, bohužel, zklamaná. 

 

Tak...ať se daří 

Carmen Váňová - 18. 4. 2016 9:55

Dobrý den,

chtěli bychom  poděkovat celému týmu restaurace Garden City Rest  za velmi profesionální služby, kterých jsme využili  jako rodina  u příležitosti komornější oslavy Zlaté svatby  rodičů  v neděli 17. 4. 2016. Příjemná atmosféra restaurace, velmi kvalitní jídlo a chutné jídlo (  někteří  z nás ochutnali naprosto luxusní rostbeef :) ), profesionální, milá a vstřícná obsluha ( i to , že se nyní mění dodavatel sortimentu vína a restaurace  tedy  dočasně nedisponuje očekávanou nabídkou se dá  zákazníkovi říci seriózně a bez zbytečných výmluv).

Celkově velmi příjemné překvapení v podobě skvělého podniku, který by člověk  tak úplně v areálu různorodě vyhlížejícího obchodního centra neočekával.

Určitě vás zase brzo rádi navštívíme a ochutnáme další skvěle vyhlížející speciality:)

Carmen a David Váňovi s rodinou

Karolina - 24. 3. 2016 9:00

Dalsi věc co me celkem zaskočila slečno Danielo je ta, ze mi prjdete jako desetileté dite, ktere jeste poradne nic nevi a hada se, ze ma ve vsem pravdu. Jak rikam jeste jsem zde nebyla, ale koukala jsem na damejidlo na ceny a prijdou mi v normalni ceně. Dokonce cena u mexických jídel o hodne levnější nez kde jinde. Nevim z jakých jste poměru a tak se vam nejspise zda tato cena vysoká, ale potom neurazejte majitele. A na cem hodlají stavět? Uprimne se divim, ze vam majitel vubec odepisoval na tak hloupe výtky. Ano restaurace vydělávají na lidech, ale to i obchody u kterých si kupujeme jidlo. To si potom založte farmu a hospodarte tam. Vazne bych vas strasne rada poznala osobne a zajimalo by me kdo byl tak strasne inteligentní a napsal tak hloupe komentáře :) Navic obsluha by vam urcite na požádáni ucet přinesla ikdyby ste musela byt neprijemna. Treba byla proste jen unavena a poprosila vas o to. Moje rada je otevřete oci a zkuste se vcitit do tech lidi treba pak budete přemýšlet jinak.

Karolina - 24. 3. 2016 8:43

ja si myslim, ze to s tim účtem moc řešíte. Pochopim, ze je nepříjemné kdyz se sejde více lidi. Ale ja to řeším takto. Kdyz obsluha neni schopna nic pro me udelat nedam dysko:) myslim, ze tim je to vyřešeno a tim lepe pro me :) nebudu resit obsluhu, ale jidlo a to sama studuji mgr na hot. Skole. Je to důležité mit dobrou obsluhu, ale tohle nevidim jako extra problem. Spíše jestli je jidlo dobre. Jeste jsem zde nebyla, ale chystám se. Pak napisu recenzi podle chovani a uvidime :)) 

Daniela - 24. 11. 2015 13:58

Byla jsem u Vás třikrát a dost. Třikrát jsem žádala o účet na stůl a třikrát sem byla až donucena k baru. tím to pro mě hasne. 

Garden City restaurant - 12. 11. 2015 9:59

Dobrý den slečno Danielo,

 rád bych zareagoval na vaše připomínky k naší restauraci. Někomu může přijít divné, že vás náš personál může při rozpočítávání účtu požádat, aby jste platily při odchodu přímo na baru. Slovo „musí“, které ve vaší výtce zaznělo, je samozřejmě nesmysl. Pokud vám to vadilo, tak stačilo náš personál oslovit, že vám to takto nevyhovuje a že chcete rozpočítané účty donést ke stolu. Personál by každému z vás účet, který by obsahoval pouze vaši útratu, rád donesl. Většina našich hostů si účty z restaurace odnášejí (ať už z účetních důvodů nebo třeba z důvodu, že jim jejich zaměstnavatel tuto útratu uhradí) a tak mi přijde velice neprofesionální, aby na své účtence měli čmáranice od propisky a tím by byl ten účet víceméně znehodnocen. To je asi vše co mám na srdci a k vysvětlení dle vašeho názoru ke stupidnímu nápadu vedení.                                                                                                                                                                                                     

   Samozřejmě vám odpovím i na dotaz „ na čem chcete dále stavět?“. Určitě se vám u nás nestane, aby jsme vás honily k nám do kuchyně umýt si po sobě talíře. Chceme dál stavět, ve vší naší pokoře a skromnosti,  na výborném jídle a pití a záleží nám hlavně na tom, aby se naši hosté v restauraci cítili dobře a rádi se vraceli. To se nám naštěstí daří a i když se bohužel nemůžeme zavděčit všem našim hostům a občas se  nějaká chybička vyskytne, tak úplně špatně si dle názoru našich hostů nevedeme.

  „Vy z nás vlastně fungujete“. Co na to říct? Asi to bude znít jako klišé, ale my jsme si tuto restauraci otevřeli hlavně z toho důvodu, aby právě vámi zmiňované Zahradní Město a jeho obyvatelé měli možnost jít se někam odreagovat, dobře se najíst, posedět s přáteli a aby se u nás cítili dobře. Což díky naší profesionální obsluze, kuchařům, provozním a mému společníkovi umožňujeme. Inspiraci k cenám jsme nehledali v centru a už vůbec bych to nepřisuzoval k Zahradnímu Městu. Zde žijí úplně stejný lidi jako v centru a takto bych je nediskriminoval. J Předpokládám, že už jste dlouho restauraci v centru nenavštívila, jinak by jste takový názor mít nemohla. Když pominu obědové menu, které se pohybuje v rozsahu jedné stokoruny, tak dát si dobrou večeři a nápoj v průměru za 210,- Kč, mi opravdu nepřijde jako přehnané.

  Každopádně Vám děkuji za váš názor a budu jen rád, když nás opět navštívíte. A pokud budete mít nějaký problém, tak mě neváhejte oslovit, rád vás poznám osobně.

S pozdravem

Zdeněk Kopelent

Daniela - 23. 10. 2015 21:33

Dobrý den, včera jsem navštívili Vaši restauraci a jediné co můžu zhodnotit ZLE je to , že číšnice neumí rozpočítat lístek a musí se chodit k baru, když je nás více, kde žijeme aby hosté, co Vám nechají útratu a VY Z NÁS VLASTNĚ FUNGUJETE tak aby chodili k baru platit !!!!!!!!!!! na čem chcete dále stavět ? že si po sobě budeme umývat i talíře když platíte člověka co neumí napočítat s kasou do 300 Kč ? Nebo je to stupidní nápad vedení a hloupě ho servírky propagují ????? jídlo dobré ale ceny na zahradní město jste si přečetli v centru ??? 

Gardencityrestaurant - 1. 9. 2015 12:32

Vážená Katko, 

jsme rádi že Vám u nás chutnalo a budeme se snažit aby i nadále naše restaurce splňovala Vaše očekávání. 

Těšíme se na Vaší další návštěvu.

team Garden City restaurant

Katka - 31. 8. 2015 13:12

Nejprve restauraci navstivil muj muz s kamaradem a objednal si burger, o kterem mi doma po navratu doslova basnil :).  Nejednalo se o hodnoceni pouze samotneho burgru, ale take o jeho vlastni prezentaci, ze ktere je videt, ze kuchar vse serviruje s citem a dba na to, aby jidlo zakaznika oslovilo nejen vyvazenou chuti, ale i samotnym pohledem na nej. Druhy den jsme nevymysleli, co s veceri a rozhodli se zajit k Vam spolu - ja mohu manzelovo nadseni jen sdilet. Jidlo bylo velice hezky naservirovane, chutove sladene a bez jedine vytky. Skutecne Vam preji, abyste meli spoustu takto spokojenych zakazniku a my Vas mohli i nadale s radosti navstevovat. Nejlepsi reklama je ta mluvena - mohu slibit, ze ji budu sirit!

Garden City restaurant - 4. 8. 2015 15:53

Vážená slečno Nikol,

velice nás mrzí situace, která se stala a věřím že už se nikdy opakovat nebude. Velice nám záleží jak na kvalitě jídla tak na kvalitní obsluze. Doufám že nám zachováte přízeň a budeme Vás moci u nás v restauraci v brzké době zase přivítat.

S pozdravem Team Garden City

Nikol - 3. 8. 2015 11:55

Výborná restaurace, kterou jsme si ihned oblíbili. Chodíme k vám na obědy velmi často a vždy maximální spokojenost. Dnes bohužel jídlo velice zklamalo. Dala jsem si Caesar salát. Opominu to, že slanina, která byla napsaná v menu, chyběla. Co mi vadilo o hodně více bylo to, že salát byl špatně omytý. V salátu lezlo plno hmyzu, což mi na chuti vážně nepřidalo, salát jsem samozřejmě nechala celý. Co mě mrzí na obsluze bylo to, že i když byli upozorněni na tuto skutečnost, platila jsem jídlo v plné výši.

Lukáš - 27. 7. 2015 19:37

Zdravím, do restaurace chodíme celkem často a vždy jsme byli průměrně spokojeni jak s obsluhou, tak s jídlem - výborná zelná polévka a skvělé předkrmy :-) Po poslední návštěvě si ale opravdu rozmyslíme, jestli znova přijdeme - obsluha přinesla truhličku, ve které byl schovaný účet - nic neobvyklého. Do truhly vložili peníze a marně vyčkávali na to, že slečna přinese truhlu zpět  - nestalo se tak a obsluha si nechala peníze jako spropitné, i když částka, kterou si obsluha nechala přesahovala 10% z utracené částky. Protože jsme se dobře najedli, nechali jsme to být a o peníze si trapně neříkali. Každopádně dle mých zkušeností je slušnost a povinnost obsluhy přinést vrácené peníze zpět v truhle/deskách apod. a zákazník poté nechá v deskách spropitné ve výši, kterou on uzná za vhodné. Tato zkušenost byla opravdu z vaší strany neprofesionální a pokud vaši zaměstnanci tento typ placení neznají, bylo by dobré je s ním seznámit.

Petra - 24. 5. 2015 20:43

Ďakujeme za Vaše výborné služby, dobre ste sa o nás postarali, aj zlato sme vytancovali, titul majstra, vicemajstra odniesli domov...! :) Zdravíme personál a ďakujeme madam Markéte a Monike.

S pozdravom tanečný klub GAIA Bratislava

ZUZANA - 24. 4. 2015 11:09

Sečteno,podtrženo.Výborné jídlo,výborný kuchař a výborná obsluha.

Styblíková - 26. 3. 2015 18:49

Chodíme do restaurace dost často i s pejskem. Okamžitě se nás ujme obsluha i pejskovi podají vodu. Obsluha je milá, příjemná, rychlá, úslužná,pohotová, prostě skvělá. Jídla nevím jak bych nejlépe vystihla, úžasnost, preciznost, dokonalost.  Chuťově není co vytknout. Servírování na vysoké úrovni. Prostě skvělé, skvělé. Měla jsem možnost ochutnat a vidět naservírovaná jídla v mnoha i luxusních restauracich, ale toto je nepřekonatelné. Pan Pohlreich by se mohl učit. Moc děkuji panu majiteli, že se rozhodl si restauraci koupit a přeměnit ji k této dokonalosti. Restauraci dělá nejen personál na place, ale důležitou složkou je kuchař a tak pane majiteli chraňte si je. Jsou dokonalí. Děkuji za to že jste. Vydržte.

Petra - 25. 3. 2015 9:25

Super restaurace,jídlo,prostředí,kuchaři,obsluha,jídlo krásně naservírované,bez chyby,je málo

takových restaurací :-)

Vítejte...

  • ,,Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

    Přijďte k nám posedět a vychutnat si některou z našich specialit mezinárodní kuchyně. Nabízíme čepovaná piva Staropramen, širokou nabídku alkoholických i nealkoholických nápojů, letní terasu s grilem a oddělenou kuřáckou a nekuřáckou část.  Těšíme se na Vás

Rezervace

Neváhejte zavolat :+420 272 700 484

Facebook    logo dame jidlo

Lze využít

kapacita restaurace: 100míst
bezbariérový přístup
kuřácká/nekuřácká část
letní terasa s grilem
pořádání akcí
wifi, TV sportovní přenosy
vstup se psy